האם יש לך בעסק ערוצים דיגיטליים?
למעשה כדי להבין את השפעת הכרטיס הדיגיטלי יש להבין מאיזו נקודת התחלה העסק מתחיל לשווק או לעבוד מול הלקוחות, ישנן שאלות מהותיות שעוזרות להבין עד כמה כרטיס ביקור דיגיטלי משפיע על העסק שלנו.
- האם יש לך אתר אינטרנט קיים?
- האם יש לך נוכחות ברשתות חברתיות? כמו בפייסבוק, באינסטגרם וכו'?
- איך הלקוחות שלכם יוצרים אתכם קשר?
- איך מתעניינים יוצרים עם העסק קשר?
כלומר אם היה לכם ערוץ דיגיטלי שמרכז בתוכו את כל הערוצים הללו שלקוחות או מתעניינים פונים אליכם האם לדעתכם הייתם מגדילים את החשיפה, המודעות וההפצה של העסק באופן משמעותי?
התשובה היא- כן! ולכאן כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק נכנס.
מה מיוחד בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק?
הכוח של כרטיס דיגיטלי הוא בעיקר הריכוזיות שלו – הוא מעין גג שמתחתיו כל אמצעי התקשורת והפרטים על העסק נמצאים. לכן כל לקוח או מתעניין יוכלו בלחיצת כפתור (גג שתי לחיצות) ללמוד עליכם (לקרוא אודות העסק והשירותים שלכם), לשמור אתכם באנשי קשר, ליצור קשר במייל, בטלפון, בוואטסאפ, לגשת לפייסבוק או לאתר בפשטות, במהירות היישר מהנייד בלחיצת כפתור.
כרטיס ביקור דיגיטלי והשפעתו על עסקים
למעשה האופן שבו כרטיס דיגיטלי משפיע על העסק תלוי בך, אם יש לך את הכרטיס הדיגיטלי שלנו יש מספר אפשרויות שבהן תוכל למקסם את החשיפה שלו ולהגיע לקהל גדול יותר שמתעניין בך.
זה תלוי במודעות לעוצמות הקיימות בכרטיס ביקור דיגיטלי:
- יכולת למקד את השירותים, את הפרטי התקשרות במקום אחד
- אפשרות לשתף את כל הערוצים ברשתות חברתיות שבהם אתם נמצאים
- היכולת של כרטיס דיגיטלי להפוך לוויראלי ולשתף אותו ולאפשר ללקוחות גם לשתף הלאה
- האפשרות ליצור אמון וגישה ישירה ואישית מול לקוחות/מתעניינים באמצעות העלאת תמונה שלנו, מלל אישי וגישה ישירה לפרטי ההתקשרות שלנו.
- הכוח ליצור המשכיות במיתוג הגרפי של העסק החל מהלוגו, הצבעוניות שמזוהים
אם יש לך כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק, למשרד או לקליניקה ניתן בקלות, לשמור הודעה עם הקישור לכרטיס הדיגיטלי ולשלוח את הכרטיס שלכם אחרי כל שיחה עם לקוח קיים או חדש, ניתן לשתף בקבוצות ברשתות החברתיות או בוואטסאפ ולאפשר גישה מהירה ללקוחות ללמוד ולשתף את השירותים שלכם.
אל תשארו מאחור ממש בפשטות תוכלו להצטרף למאות אלפים שהעסקים שלהם נמצאים במדיה ובעולם הדיגיטלי.