כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין או כרטיס מודפס?

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין או כרטיס מודפס? זו שאלה חשובה שכדאי לתת לה את הדעת ולהבין את השינוי שיש במשק בעולם הדיגיטלי
כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין או כרטיס מודפס?

מיתוג מודפס או דיגיטלי?

כמעצבת גרפית שעיצבה חבילות מיתוג לעורכי דין ובניית אתרים למשרדי עורכי דין, התשובה לשאלה זו חד משמעית: 

מודפס חשוב מאוד עם זאת גם ודיגיטלי חשוב באותה מידה ואף יותר כיום.

כלומר ניתן ללמוד מהתשובה שגם וגם זו הנוסחה עם זאת ההחלטה לגבי השקעה בעולם הדיגיטלי או המודפס מאוד תלוי: אופי העסק או המשרד לצורך העניין, האם מדובר במשרד וותיק או חדש? האם התקשורת של המשרד של עורכי הדין נשען על מדיה מודפסת שמביאה תוצאות? (אני מכירה עורכי דין שמתפרנסים מפניות רבות מהעיתונות המודפסת הוותיקה ואני להבדיל מכירה עורכי דין שמתפרנסים בכבוד רב מהמדיה אונליין).

לכן לשאלה האם מיתוג מודפס או דיגיטלי? אני הייתי ממליצה גם וגם! ללמוד מה נכון לכם, ליצור שילוב מנצח שיוצר נוכחות מודפסת כשאתם פנים מול פנים בפגישות או במשרד עם לקוחות יחד עם שילוב של עולם הדיגיטל (אתר לעורכי דין וכרטיס ביקור דיגיטלי לעו"ד) 

כרטיס ביקור לעורכי דין, למה זה חשוב כל כך? 

מאז ומתמיד היו סוגי עסקים שהניירת המשרדית ובניהם כרטיס הביקור היוו כלי חשוב לעסקים מתחום מסויים יותר מאשר עסקים מתחומים אחרים. במקרה של משרד עורכי דין הרי שמאז ומתמיד לכרטיס ביקור לעורכי דין היה תפקיד מהותי, הן בחיזוק התדמית, מוניטין ובעיקר כלי שיווקי ותחזוק הקשרים עם קולגות ולקוחות בפרט. הסיבה לחשיבות כרטיס ביקור הקלאסי המודפס לעורכי הדין היא שבמהות ההתנהלות של משרדי עורכי דין הינה עם דינמיקה של פגישות פנים מול פנים, למעשה מדובר במקצוע שיש בו צורך קיומי בקביעת פגישות פרונטליות מול לקוחות הן במשרד או בבתי משפט.

מתי נשתמש בכרטיס ביקור מודפס ומתי בדיגיטלי?

כאמור במהות של משרדי עורכי דין נוכחת החשיבות בפגישה פרונטלית עם לקוחות מה שהפך את הכרטיס הביקור המודפס לכלי חשוב במהלך הפגישה, אם כך מתי ואיך נכנס הכרטיס הביקור הדיגיטלי לתמונה? בדיוק למצבים הבאים:

  • הכנה לפני ו/או אחרי פגישה פרונטלית עם לקוחות (להבדיל מכרטיס מודפס לפני פגישה לא ניתן לשלוח כרטיס שיכירו אתכם ולשמירת הפרטים בטלפון)
  • כאשר אין היתכנות למפגש פרונטלי (אם שוחחתם עם לקוח מתעניין או קולגות, או לקוח פוטנציאלי שאינכם הולכים להיפגש פנים מול פנים אלא באמצעים דיגיטליים הרי ששליחת כרטיס דיגיטלי כעורך דין יוצרת רושם ומחזקת את התדמית שלכם כמשרד עדכני ומודרני)
  • כאשר מתקיימת פגישה טלפונית/אונליין (כאמור לעיל, אחרי שיחת טלפון, שיחת היכרות אפשר לשלוח את הכרטיס בוואטסאפ או בסמס וגרום ללקוח להתרשם מרצינותכם).

 

שליחת כרטיס ביקור דיגטלי במצבים אלו למעשה מאפשרת ללקוחות ללמוד עליכם, לקבל את כל הפרטים ליצירת קשר אחרי פגישה או אחר שיחה, זה מאפשר להם לשתף בקלות בוואטסאפ את הכרטיס הדיגיטלי ולמעשה חוסכים ככה המון זמן בלהקליד, לשלוח, להקריא ללקוחות פרטים בסיסיים שבלחיצת כפתור הם מקבלים.

לסיכום כרטיס דיגיטלי לעורך דין או כרטיס ביקור מודפס?

התשובה הכי מדויקת, היא גם וגם. העולם עדיין לא סיים עם השימוש בתקשורת חזותית מודפסת (אך בדרך…), עדיין יש צורך כעורכי דין להסתובב בבתי משפט או בפגישות עם כרטיס ביקור מודפס, עם זאת חשוב מאוד, להיות עירנים לכך שהעולם השתנה בפרט בשנים האחרונות מאז שהמובייל תפס מקום מרכזי בחיים העסקיים ולכם כעורכי די ןרק נותר להחליט האם ברצונכם להיות במקום שתופס תאוצה או להישאר מאחור…

 

אהבתם? פרגנו ושתפו הלאה :)