חשיבות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי חשוב בפרט אם יש לך את המוטיבציה להשתמש בו ככלי שיווק ויצירת אמון מול לקוחות, יש לו יתרונות רבים בניהם...
כרטיס-ביקור-דיגיטלי-לעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי חשוב

אם יש לך את המוטיבציה להשתמש בו ככלי שיווק ויצירת אמון מול לקוחות, יש לו יתרונות רבים ביניהם:

  • יצירת גשר בין הלקוח לבינך כעצמאי ובעל עסק
  • יצירת אמון – שאתה מעביר כרטיס ביקור דיגיטלי עם תמונה שלך, כשאתה כותב על על העסק שלך, כשאתה שם המלצות של לקוחות ובפרט כשאתה מקל כל כך על הלקוח שלך ליצור אתך קשר, אתה מרוויח אמון.
  • עכשוויות ומודרניות של העסק– כרטיס דיגיטלי הוא הבשורה הבאה והכלי ההכרחי לעסקים, לכן אסור לפספס את האפשרות להיות עדכני ומודרני.
  • חסכון בזמן והתייעלות- כרטיס דיגיטלי חוסך לך להקריא, להכתיב, להתאמץ ולבזבז זמן רב במהלך היום, אפשר בקלות להעביר את הקישור של הכרטיס שלך וללקוח יהיה בהישג יד ובקליק אחד את כל הפרטי התקשרות של העסק.

מה כרטיס ביקור יעשה לעסק שלך?

את זה אני יכולה לאמר בוודאות מניסיון ומתגובות של לקוחותיי, הכרטיס מאפשר להם להפיץ את העסק והשירותים בקלות על ידי שיתוף בפייסבוק, בוואטסאפ או בקבוצות, בני משפחה וחברים ועוד.

הכרטיס הדיגיטלי עושה תפקיד מעולה בחיזוק התדמית והמוניטין שלך כעסק אך יותר מכך הוא מאפשר לרכז את כל פרטי היצירת קשר והמיתוג שלכם אונליין באופן דיגילי ונגיש.

מתי כרטיס ביקור הופך לכלי משתלם במיוחד לעסק?

כאשר יש לכם את האפשרות להפיץ את האתר שלכם או כשיש לכם מקורות שיווק פעיליים ברשתות חברתיות, בכרטיס הדיגיטלי יש כפתורים לשיתוף ולהגעה למקורות הללו.

אני ממש ממליצה לכל עסק שרוצה יותר הכנסות והצלחה על בניית אתר.

עם זאת אם אין לכם אתר אינטרנט הרי שכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק מאפשר לכם להיעזר בו כמעין מיני אתר (סוג של דף נחיתה) מרוכז שבו כל פרטי העסק והשירותים שלכם.  לקוחות רבים שלי רכשו כרטיס דיגיטלי לשלב הביניים הזה ונעזרים בכרטיס הדיגיטלי לשווק את העסק עד לבניית אתר מקצועי ותדמיתי.

חשיבות כרטיס ביקור דיגיטלי לסיכום:

זכרו כרטיס ביקור  דיגיטלי נשען על כלי שיווקי ותדמיתי קלאסי של שנים רבות, אך עם התאמה למאה העשרים ואחת, עם חשיבה של דיגיטל, אוטומציה, דינמיות, מהירות, וויראליות, חשיפה מהירה והד שיווקי/תדמיתי. לכן חשיבות כרטיס ביקור דיגיטלי גבוה והכרחית לכל עסק, משרד, קליניקה או עצמאי.

 

אהבתם? פרגנו ושתפו הלאה :)