שקד- בית למטבחים יפים

שקד- בית למטבחים יפים
קונספט ייחודי לייצור מטבחים

נייד

וואטסאפ

דוא"ל

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

שקד בית למטבחים יפים קונספט ייחודי לייצור מטבחים. לאחר שנים רבות בעולם המטבחים אימצנו שיטה חדשה לייצור מטבחים ששמה את הלקוח, בעלי הבית, בני המשפחה במרכז. לאחר שנים רבות בתחום, יצרנו קונספט חדשני שבמסגרתו וויתרנו על אולם תצוגה המייקר לכם את מחיר המטבח.
במקום זאת, ניפגש אתכם בבית שלכם, ונתכנן מטבח שיתכתב באופן הרמוני ושלם עם כל חלקי הבית. וכן נלווה אתכם בבחירת הצבעים והטקסטורות. תחשפו למגוון עצום של חומרים, מהעדכניים והמובילים בשוק.

המעצבות שלנו ילוו אתכם משלב התכנון, דרך ההורדה לביצוע והייצור. בנוסף, נפקח על ההתקנה תוך מתן תשומת לב לכל הפרטים. כולל תאורה, משטחי עבודה, כיורים, ברזים ואקססוריז משלימים שיתאימו לאופי שלכם. אנחנו רואים את עצמנו כאחראיים על הלב הפועם של הבית ויורדים לרמת הגמר המדוקדקת ביותר. בין שמדובר על בחירת ציר הפתיחה האיכותי ביותר, הפרזול המתאים, והידיות. שביעות הרצון שלכם היא כרטיס הביקור שלנו.

שירותי המשרד:

One Stop Shop – המומחיות שלנו היא לטפל בכל הפרטים, קטנים כגדולים.
אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר בתחום: שיש, כיורים, חיפויי קיר ועוד. וכך אנו חוסכים לכם פישינג אינסופי, זמן וכסף.
מחירים אטרקטיביים – וויתרנו על אולם תצוגה ייעודי, מבלי לוותר על מגוון תצוגה רחב, וזו הסיבה שהמחירים שלנו נמוכים בממוצע של כ-30%.

אתם נפגשים עם מעצבות-מומחיות בעולם המטבחים,ולא עם אנשי מכירות.
המעצבות המנוסות שלנו יתאימו עבורכם מטבח שלם והרמוני כחלק אינטגרלי מהבית, ולא כחדר בפני עצמו.

בשונה מחברות המטבחים, אנו רואים את תמונה המלאה ונתאים עבורכם ביחד עם ארונות המטבח, גם את השיש, כיור, ברז, חיפויים, אריחים, תאורה ועוד.
כלים טכנולוגיים מתקדמים – כדי שהמטבח שבחרתם יעבוד בשבילכם, ויהיה נוח ויעיל לתפעול.

פרויקטים שלנו

המעצבות שלנו

שעות הפעילות שלנו

שיתוף הכרטיס ברשתות החברתיות:

מעוניינים גם בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? לחצו פה