עידן אטיאס לוגו
עידן אטיאס

משרד

WhatsApp

דוא"ל

וויז

פייסבוק

בקרו באתר

 אודות העסק:

משרד עורכי הדין עידן אטיאס ושות' הינו משרד בוטיק המתמחה בתחומים: ליטיגציה – ייצוג משפטי, משפט מסחרי, משפט אזרחי, ליווי משפטי לתאגידים ועסקים, חקירות סייבר, צווארון לבן.

המשרד הוקם על ידי עורך הדין עידן אטיאס המביא עימו ניסיון רב שנים במגוון תחומים בדגש על העסקי-מסחרי. ניסיון זה מאפשר למשרד להעניק ללקוחותינו פתרון רב תחומי מקיף, תוך הבנה של כלל צרכי הלקוח ומטרותיו האישיות, העסקיות והכלכליות.

אנו מאמינים שלכל בעיה ניתן למצוא פתרון ותפקידנו כעורכי דין למצוא פתרונות יצירתיים ללקוחותינו. משרדנו שם את אינטרס הלקוח בראש מעייניו ומעניק שירות משפטי אישי ויסודי בדגש על איכות מקצועית ללא פשרות.

עידן אטיאס עורך דין

שירותי המשרד:

  • ליטיגציה אזרחית-מסחרית – ייצוג לקוחות פרטיים ועסקיים בכל הערכאות המשפטיות, בבוררויות ובטריבונאלים ופורומים שונים.

  • דיני תאגידים ומשפט מסחרי כללי – הסכמים והתקשרויות מסחריים ועסקיים בכל התחומים, לרבות הסכמי מייסדים, מיזמים משותפים ושותפויות, הסכמי הפצה, זיכיון, מתן שירותים, זכויות יוצרים, הסכמי עבודה ועוד.

  • ליווי תאגידים ועסקים – ליווי משפטי לתאגידים ועסקים שונים לרבות ליווי עסקאות עסקיות ומסחריות וניהול משא ומתן בנחישות ובחוכמה.

  • צווארון לבן וחקירות סייבר ייצוג משפטי במגוון עבירות בתחומים אלו וליווי לקוחות החל מניהול המשברים והסיכונים תוך כדי שלבי החקירה ועד לניהול ההליכים בבית המשפט.

 

לקוחות ממליצים

"הרגשתי צורך עז להעריך ולהמליץ בחום!! על עו"ד עידן אטיאס! שלאורך כל הדרך מגלה מקצועיות רבה. חריצותו הרבה, כשרונו המיוחד ואף מידת ההשקעה שמוכן עידן אטיאס להשקיע עבור הצלחת התיק הינה יוצאת דופן בכל ממד מקצועי שהוא!!! על כך הערכתי ותודתי!!!"
הודיה סוויסה
"עו"ד אטיאס הפגין ידע רב, מקצועיות תמיכה והרבה עידוד. מאז אני נעזרת בו בתחומים משפטיים אחרים ומרוצה מאוד. עו"ד אטיאס הוא קודם כל בן אדם, לב ועם זאת משלב מקצועיות ונחישות בתחום שמייצג. אני מאחלת לכל אחד שיצטרך שירות משפטי, שייעזר בעו"ד אטיאס שקשוב לצרכים של הלקוחות שלו ושילחם בשבילם עד להשגת הניצחון. ממליצה בחום!".
יעל
"התקשרתי לעידן לקבלת ייעוץ. זמינות מידית, עידן היה קשוב וידע מיד את הפתרון וחזר מיד על דברים שלא היו ברורים. שמחתי למצוא עו"ד שאפשר לסמוך עליו. בטוח שאבחר בשירות שלו שוב. תודה עידן!!" אני מאחלת לכל אחד שיצטרך שירות משפטי, שייעזר בעו"ד אטיאס שקשוב לצרכים של הלקוחות שלו ושילחם בשבילם עד להשגת הניצחון. ממליצה בחום!".
אלי גיגי
"לעידן אטיאס היקר רציתי להודות לך על הטיפול המסור מכל הלב במספר תיקים שאתה מנהל עבור משפחתי, לא שוכח את עזרתך המסורה בתיק הוצלפ שנאלצתי להתפנות מדירתי ואמרת לי לא לוותר זה החיים שלך ובזכותך הצלחתי לחזור לביתי גם שכבר הכל היה נראה אבוד. כמו כן אני מאוד מעריך אצלך התכונה שאין לך אגו והכל למען הלקוח וגם שצריך מתייעץ עם קולגות נוספים ותמיד חוזר ומסביר המצב ללקוח עם סבלנות רבה. לאחרונה יצא לי להכיר את שותפתך מיטל מעיין שחכמה ענינית וסבלנית וביחד אתם צוות מושלם לכל לקוח ולכל תיק מאחל לכם בריאות איתנה והצלחה במשרדכם החדש תודה." תודה עידן!!" אני מאחלת לכל אחד שיצטרך שירות משפטי, שייעזר בעו"ד אטיאס שקשוב לצרכים של הלקוחות שלו ושילחם בשבילם עד להשגת הניצחון. ממליצה בחום!".
משה פולק
"ברצוני לפרגן למשרד, על עבודה מקצועית, מקסום הסיטואציה ובסופו של תהליך הצליחו להשיג הרבה יותר ממה שציפיתי. מעיין ועידן היו קשובים, מקצועיים וחדים. מכירים את החוק על בוריו ועל כן משיגים תוצאות מעולות ללקוחות שלהם. תודה רבה!!"תודה עידן!!" אני מאחלת לכל אחד שיצטרך שירות משפטי, שייעזר בעו"ד אטיאס שקשוב לצרכים של הלקוחות שלו ושילחם בשבילם עד להשגת הניצחון. ממליצה בחום!".
בר כהן
אני בעלים של סטארטאפ וזכיתי להכיר את עורך דין עידן אטיאס שעבד איתי על חוזים מול עובדים, הסכם מייסדים והתקשרות עם ספקים. מקצוענות זמינות וסבלנות הובילו את כל ההתקשרות עו"ד אטיאס סייע לחברתנו בליווי משפטי יצירתי ומתן פתרונות. יכולתו לראות ולצפות מהלכים קדימה עושה את ההבדל כל פעם מחדש. ממליץ בחום! אני מאחלת לכל אחד שיצטרך שירות משפטי, שייעזר בעו"ד אטיאס שקשוב לצרכים של הלקוחות שלו ושילחם בשבילם עד להשגת הניצחון. ממליצה בחום!".
אייל בנטולילה
הגעתי למשרד של עו״ד עידן אטיאס בעקבות המלצה מחבר. יש לי עסקים ונכסים ורציתי עורך דין שייתן לי ליווי משפטי. רציתי להרגיש בטוחה ולדעת שאני מקבלת את כל המידע שצריך כדי שאוכל לקבל החלטה כאשת עסקים. אני רוצה להודות ולציין שאני מאוד מרוצה מהשירות המקצועי שניתן לי. הדברים הפכו יותר בהירים והתוצאה הייתה בהחלט מפתיעה. עו״ד עידן אטיאס פשוט נותן תחושת ביטחון יחד עם ידע ומומחיות בהסכמים וליווי חברות. עו״ד אטיאס היה שם לכל שאלה ובעיה שהתעוררה. הוא פישט את הדברים, היה שם להרגיע ולתת פתרונות, גם כשהייתי בטוחה שאין מה לעשות. מאז אני רגועה שיש לי עו״ד תותח ונחוש שדואג לי. ממליצה בחום!
שרי דיפסון
שמי יונתן, שכיר בתחום הייטק ומייסד ובעלים של חברה העוסקת במיזמים עסקיים בתחום הE-COMMERCE. את מרבית ימי העברתי כעובד שכיר בתחום ההייטק, המרחק ביני לבין בקיאות בחוזים וניהול עסקי היה די כמו שמיים וארץ. כחלק מהכניסה לעולם העסקי (וגם המודרני יש לציין) נתקלנו בלא מעט קשיים, אי ודאות ואפילו קצת חשש מהעולם החדש אליו הרגע נכנסנו.
הופננו ע"י מספר ממליצים לעו"ד עידן אטיאס ע"מ לקבל ייעוץ עסקי ומשפטי, בפגישת הייעוץ שנקבעה עידן, שהראה בקיאות רבה והבין מיד את הצרכים שלנו כיזמים בתחילת דרכנו.

פנייתנו עסקה תחילה בחוזים בסיסים וייעוץ עסקי ואף הורחבה ביוזמתו של עידן לכיוון ייעוץ בענייני מו"מ, שותפות עסקית וייעול הליכים ע"מ לייעל את המנגנון העסקי העומד מאחורי המיזמים של החברה. אין לנו ספק שבהמשך הדרך נמשיך להשתמש בשירותיו המקצועיים והראויים לשבח של עו"ד עידן אטיאס. כן יירבו
יונתן ואנונו
אני ממש רוצה להמליץ על המשרד של עו״ד עידן אטיאס. יש למשפחה שלי מספר עסקים ונכסים והגענו לעו״ד אטיאס בעקבות אחת הכתבות שראינו עליו והמלצות שקראנו עליו. כבר בשיחה הראשונה הבנו שפגשנו בעו״ד שמתאים לנו בצורה מושלמת. עו״ד אטיאס הפגין מקצועיות, יסודיות, נחישות והמון יצירתיות. עו״ד אטיאס עשה לנו סדר בהמון נושאים ומצא לנו פתרונות מבריקים שלא חשבנו עליהם. הרגשנו מיד שיש לנו על מי לסמוך, עו״ד חזק וחד ששלט בתהליכי מו״מ מטעמנו ופשוט דאג לאינטרסים שלנו בנחישות. ממליצה בחום!
יהל פרנקו
שקופית קודמת
שקופית הבאה

שיתוף הכרטיס ברשתות החברתיות:

מעוניינים גם בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? לחצו פה