מורן נירשברג-דרורי
עורכת דין

טלפון

נייד

וואטסאפ

SMS

waze

דוא"ל

אתר

פייסבוק

משרד עו"ד מורן נירשברג-דרורי מתמחה בתחומי המשפט הפלילי, לרבות תעבורה ודיני נזיקין, המשרד מעניק דגש על ערכי השירות, הנגישות, והמקצועיות המשפטית, תוך מתן יחס אישי, הדרכה וליווי של הלקוח על מנת להשיג את התוצאות האופטימליות בהליכים המשפטיים.

עו"ד נירשברג-דרורי הינה בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה עם התמחות בהליך הפלילי. בעברה שימשה עו"ד נירשברג-דרורי כעיתונאית בתחום המשפט והפלילים, ובמהלך עבודתה נחשפה לתחום הפלילי מכל היבטיו. בהמשך, בשנת 2009 התמחתה בסנגוריה הציבורית ולאחר הסמכתה המשיכה להתמחות ולעסוק בתחום הפלילי, בעיקר כסנגורית.

בתחום הפלילי: 

עוסק המשרד בכל תחומי המשפט בכל תחומי המשפט הפלילי ונותן מענה בכל שלביו, החל ממתן ייעוץ לפני חקירה, ייצוג בהליכי המעצר, דרך ניהול ההליך הפלילי על כל שלביו ועד להליכים שלאחר גזר הדין, לרבות ייצוג בעתירות אסירים וועדות שחרורים וייצוג לפי חוק ההגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. כמו כן מייצג המשרד בהליכי שימוע, הסדר מותנה, בקשות לעיכוב הליכים וכן בבקשות חנינה ומחיקת רישום פלילי.
כן מייצג המשרד נפגעי עבירה עד למיצוי מלא של זכויותיהם הן במסגרת ההליכים הפליליים והן בהליכים אזרחיים ותביעות נזיקין.

בתחום הנזיקין: 

עוסק המשרד בייצוג תובעים שנפגעו בתאונות או סובלים מנזקי גוף כתוצאה מרשלנות. המשרד מייצג נפגעי תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות תלמידים וכן חיילים ואנשי כוחות הביטחון בתביעות הכרה בפגיעה במהלך השירות.
שירותי המשרד: משרד עו"ד מורן נירשברג-דרורי הינו משרד מקצועי ויצירתי המתמחה בתחומי המשפט הפלילי בכל רבדיו ובדיני הנזיקין ומעניק דגש רב על ערכי השירות, הנגישות והמקצועיות המשפטית, תוך מתן יחס אישי, הדרכה וליווי של הלקוח על מנת להשיג את התוצאות האופטימליות בהליכים המשפטיים ושמירה על זכויותיו.

לקוחות ממליצים

שיתוף הכרטיס ברשתות החברתיות:

מעוניינים גם בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? לחצו פה