גל-ג'וק-שירותי-חיטוי-וטיהור

גל-ג'וק
שירותי הדברת מזיקים

נייד

וואטסאפ

sms

אתר

דוא"ל

פייסבוק

אודות גל ג'וק הדברה משולבת

חברת גל ג'וק הדברה משולבת הוקמה על ידי גל קצב – מדביר מומלץ בעל ניסיון וידע של 20 שנה בתחום ההדברה, מומחה בזיהוי חרקים, מניעתם והדברתם, בעל תעודת B.A ובעל רשיון מדביר מוסמך בבית ובשטחים פתוחים מספר 1681 מהמשרד להגנת הסביבה.

אנו שמים דגש על שמירת איכות הסביבה ולכן אנו משתמשים במוצרים ובחומרי הדברה המתקדמים ביותר אשר קיבלו אישור לשימוש בסביבת בני אדם ובעלי חיים, בנוסף אנו משלבים ניטור, בקרה וטיפול משולב כחלק מההדברה המשולבת.

השירותים שלנו:

  • הדברת ג'וקים נמלים וכל סוגי החרקים
  • הדברה ולכידת עכברים וחולדות
  • ריסוס למזיקים בעסקים ובנייני מגורים
  • מענה 24/7 במקצוענות אמינות ומחירים הוגנים

הזמינו שירותי הדברה ונחזור אליכם בהקדם

המלצות לקוחות

רונית.א
קרא עוד
הזמנו הדברה נגד ג'וקים ונמלים בדירת 4 חדרים בבניין מיגורים גבוה. המדביר הגיע בזמן כפי שכוונו טלפונית, ביצע את העבודה מהר וללא לכלוך. ההכנות להדברה לא היו רבות כיסינו את הצעצועים של הילדים, סידרנו את הכלים במטבח והכנסנו את הכל לארונות כדי שיישאר נקי מהריסוס. כיוון שזאת הייתה הדברה ירוקה לא נותר כמעט ריח של הריסוס. אווררנו את הדירה קצת וזה הספיק. והכי חשוב, ההדברה עובדת אין יותר ג'וקים ונמלים.
יוסי. ב
קרא עוד
אנחנו גרים באזור המרכז בדירת 3 חדרים. לאחרונה סבלנו מאוד מהג'וקים תיקנים ענקיים (תיקן אמריקאי) שפלשו לדירה שלנו דרך הביוב ומאוד הלחיצו את אשתי ואת הבן שלנו. גל ג'וק ביצע ריסוס נגד תיקנים בשיטת הדברה ירוקה ידידותית לסביבה ולא מסוכנת לילדים, ללא ריח וללא צורך בהכנות רבות. קיבלנו אחריות על ההדברה והמדביר הדריך אותנו לגבי הניקיון שאחרי ההדברה. בינתיים הריסוס מחזיק מעמד כבר חודשיים והג'וקים נעלמו.
תודה רבה לגל מחברת גל ג'וק על עבודת הדברה מקצועית ביותר. אני בעל אולם אירועים בשרון ולאחרונה, בגלל שינויי מזג האוויר התחלנו לראות ברחבי האולם נמלים וג'קים. נחרדתי מאוד מאחר ואני שומר על ניקיון המקום באופן מוחלט. לאחר שיחה עם גל הובהר לי הנושא לחלוטין והזמנתי אותו לבצע הדברה מקיפה. את חברת גל ג'וק מצאתי אחרי בחפשתי באינטרנט הדברה עם רעילות נמוכה או ללא רעלים בכלל, גל עלה מיד ובנוסף חברים המליצו עליו. ההדברה שבוצעה באולם האירועים שברשותי הייתה נקייה, מקצועית ולאחר ביצועה גל התקשר מספר פעמים לשאול ולהדריך אותנו לגבי ההמשך. אני ממליץ עליו בחום רב עבור הדברה לכל מקום ואליי הבייתה לבצע הדברה ירוקה כבר הזמנתי אותו.
אורית
קרא עוד
שלום, שמי אורית ואני בעלת גן ילדים בכפר סבא. עם שינויי מזג האוויר התחלנו לראות גם את כניסתם של מזיקים קטנים לרחבת הגן. נמלים החלו להופיע במטבחון, במחסן ובפינות הפזורות. בחצר הגן המצב היה גרוע עוד יותר והחלטנו לערוך הדברה מסודרת ומקצועית. אל גל ג'וק פניתי לאחר ששמעתי המלצות רבות בקרב מכריי. המדביר שהגיע אל גן הילדים היה מקצועי מאוד והשתמש בחומרי הדברה ירוקה. כמובן, שההדברה בוצעה בתחילת החופשה למרות השימוש בחומרים בעלי רעילות נמוכה מאוד. לאחר ביצוע ההדברה, המדביר פירט באילו חומרים היה שימוש וכמובן השאיר מספר טלפון ליצירת קשר. אני ממליצה בחום על חברתכם ומודה לכם על שירות מדהים, אדיב ומקצועי ביותר.
הקודם
הבא

מעוניינים גם בכרטיס ביקור דיגיטלי לעסק? לחצו פה